B2B Google oglaševanje: vaš generator kakovostnih povpraševanj

Zagotovite si stalen dotok kvalitetnih B2B povpraševanj s ciljno usmerjenimi Google Ads kampanjami, ki dejansko delujejo.

Naša dokazana Google Ads strategija za B2B

Precizno targetiranje

Ustvarimo Google Ads kampanje, ki dosežejo odločevalce, ko aktivno iščejo vaše storitve, ne-glede na kanal.

Predstavljajte si dostop do potencialnih strank točno v trenutku, ko potrebujejo in želijo vašo storitev.

Hiper-targetiranje občinstva

Podatki pred domnevami

Naša strategija temelji na temeljiti raziskavi B2B trga in natančnem profilu vašega idealnega kupca.

Se sprašujete, zakaj vaše dosedanje kampanje niso prinašale pravih rezultatov?

Podrobna raziskava trga

Omnikanalni pristop

Google ne deluje v vakuumu. Prav zato se pri oglaševanju obračamo tudi na ostale platforme kot sta LinkedIn in Meta.

Kako bi vplivalo na vaše poslovanje, če bi bili vedno prisotni tam, kjer vaše stranke sprejemajo odločitve?

Cross-platform oglaševanje

Kako deluje?

Do prvih rezultatov boste verjetno prišli hitro, do pravih uvidov pa v roku 2-3 mesecev.

Prvi korak: strateška postavitev

Poglobljena analiza B2B tržne niše in konkurence
Spoznavanje delovnega procesa partnerja
Razvoj strukturiranih kampanj z relevantnimi ključnimi besedami
Pričakujte: Prve kvalificirane B2B leade
1-2 tedna

Drugi korak: optimizacija leadov

Povečanje števila visoko-kvalitetnih B2B povpraševanj
Optimizacija obstoječih kampanj
Dodajanje ključnih besed in dodatnih kampanj
Analiza dosedanje uspešnosti
Optimizacija oglasov in kreativ
3-4 tedni

Tretji korak: znižanje stroška na lead

Optimizacija kampanj za najnižji CPA (strošek na pridobitev)
Konsolidacija Google Ads kampanj
Razširitev na dodatne B2B segmente za povečan doseg
Celostna analiza ROI in prilagoditev strategije
Priprava “step-by-step” načrta, kako nadaljevati
2-3 meseci

Začnite s Strokovnim Pregledom

Odkrijte neizkoriščen potencial, ki se skriva v vaših Google Ads kampanjah:

Brezplačna analiza vaše trenutne digitalne prisotnosti
Identifikacija priložnosti, ki jih vaša konkurenca spregleda
Ocena potencialnih izboljšav vaše konverzijske poti
Odgovori na vsa vaša vprašanja o B2B digitalnem oglaševanju
Individualiziran akcijski načrt za izboljšanje vaših rezultatov