Optimizacija spletnih strani

Z optimizacijo spletne strani si lahko zagotovite več povpraševanj, nižji strošek oglaševanja in več prometa. Dovolite, da vam pri tem pomagamo mi.

Kaj vse zajema?

Podrobna analiza

Optimizacija se začne s podrobno analizo spletne strani. Analiza zajema pregled analitike, analizo posnetkov obiska, ankete, raziskavo konkurence in drugo.

Določitev pomanjkljivosti

Predlogi izboljšav

Sledijo konkretni predlogi iz prakse, kako spletno stran izboljšati na način, da bo večje število obiskovalcev na strani opravilo želeno dejanje (prijavo, nakup).

Predlogi, kako izboljšati stran

AB testiranje

Optimizacija ni čarobna paličica. Zato vsakršno spremembo dodobra preverimo z AB testom, tj. primerjavo stare in nove različice spletne strani.

Najpomembnejši del optimizacije

Kako deluje?

Optimizacija spletnih strani je razdeljena na dva koraka; v prvem je priprava, drugi je testiranje.

Prvi korak

Analiza obstoječega obiska strani
Raziskava trga
Pregled in analiza konkurence
Intervjuji z obstoječimi strankami
Priprava predlogov za izboljšave
1-2 tedna

Drugi korak

Nadzor nad implementacijo sprememb
Priprava AB testov
Spremljanje rezultatov
Analiza rezultatov
Predlogi za nadaljnje izboljšave
3-4 tedni

Začnite s Strokovnim Pregledom

Odkrijte neizkoriščen potencial, ki se skriva v vaših Google Ads kampanjah:

Brezplačna analiza vaše trenutne digitalne prisotnosti
Identifikacija priložnosti, ki jih vaša konkurenca spregleda
Ocena potencialnih izboljšav vaše konverzijske poti
Odgovori na vsa vaša vprašanja o B2B digitalnem oglaševanju
Individualiziran akcijski načrt za izboljšanje vaših rezultatov