Server-side tagging: enostavno zapolnite luknje v svoji analitiki

Poskrbite za točno analitiko, lažje se odločajte in bolj učinkovito oglašujte. Z enostavnim server-side tagging-om.

Imate tudi vi “Googlovega pomanjkanja podatkov” v GA4 analitiki? Niste sami.

Status quo

Google je bil v preteklih letih na račun GDPR primoran “zaščititi osebne podatke uporabnikov”, tj. obiskovalcev, katerim oglaševalci želimo slediti. Na račun tega imamo oglaševalci od 20 % do 60 % manj podatkov na podlagi katerih lahko snujemo učinkovite oglaševalske kampanje.

Čeprav nam je vseeno kdo je “Joži iz Ljubljane”, in ne želimo slediti dotično njej, je prav da vemo, ali se evri naših naročnikov porabaljajo učinkovito. Od učinkovitosti naših oglaševalskih kampanj je seveda odvisno zadovoljstvo naročnika in, konec koncev, naš prihodek.

Pri tem nam je v preteklosti zmeraj pomagala analitika. Stalno smo preverjali od kod prihajajo obiskovalci, kaj so v Googlu iskali, da so nas našli, katero iskanje je prineslo največ prodaje in kateri naš oglas je za naročnika naredil največ prometa. Analitika je bila pregledna in po večini točna.

Kaj pa zdaj? Zadnje čase je ravno obratno–ne vemo koliko obiskovalcev je na naši strani, ne vemo koliko časa porabijo na strani, kaj šele kdo so, koliko so stari in kateri so njihovi interesi.

Server-side tagging

A k sreči obstaja rešitev: server-side tagging.

Server-side tagging je rešitev, ki zaobide probleme orodij za preprečevanje sledenja, hkrati ščiti zasebnost uporabnikov in je, v sodelovanju z ustrezno CMP platformo, skladna z GDPR.

Vendar kako je to mogoče?

Za razliko od “klasičnega” sledenja, kjer se vse analitične skripte vršijo na obiskovalčevi napravi, kar nehote tudi upočasni delovanje spletne strani, se pri server-side sledenju večina skript vrši na ločenem strežniku.

To nam omogoči, da zaobidemo zaščito pred sledenjem in hkrati razbremenimo naprave obiskovalcev. Naša spletna stran lahko postane tudi hitrejša.

Kaj imate od tega?

A kaj imamo lastniki spletnih strani zares od tega?

V kratkem času po vzpostavitvi server-side sledenja navadno opazimo dvig količine in kakovosti podatkov. V GA4 analitiki, Google Ads oglaševalcu in na Meta platformi ter ostalih oglaševalskih platformah.

In kaj to za nas pomeni?

Več kakovostnih podatkov kot spravimo do oglaševalskih platform, boljša je lahko optimizacija kampanj. Več konverzij, nižja cena na oddano povpraševanje ipd.—le nekateri učinki server-side sledenja.

Povedano drugače, ker je zmeraj večji del oglaševanja avtomatiziran in temelji na AI, je toliko bolj pomembno, da AI “hranimo” s čim večjo količino čim bolj kakovostnih podatkov.

Kako to izgleda v praksi?

Namesto preprostega podatka “ej, konverzija se je zgodila”, ki brez server-side tagging-a lahko celo ne bi bil zabeležen, v oglaševalsko platformo pošljemo dogodek konverzije, z njim pa tudi podatke kot so: vrednost konverzije, naročeni izdelki (če gre za spletno trgovino), ime in priimek, telefon, email ter druge podatke kupca (seveda v varni “hashed” obliki).

Večja količina podatkov AI omogoča, da lažje najde vašim kupcem podobne gledalce in jih pripelje na vašo spletno stran.

Na drugi strani imamo z več točnimi podatki boljši vpogled v našo prezenco na spletu. Od kod točno prihajajo obiskovalci? Kateri obiskovalci opravijo več nakupov? Obiskovalci, ki pridejo prek Facebook oglasov ali obiskovalci, ki nas najdejo v Googlu?

Se sliši zanimivo, kajne?

Kako začeti s sever-side tagging-om?

Na tej točki se morda sprašujete kaj je naslednji korak ali kako implementirati server-side sledenje.

Možnosti sta dve:

  • Implementacije se lahko lotite sami, s pomočjo Googlove dokumentacije in s pomočjo neštetih YouTube videev na temo server-side tagging-a, lahko pa
  • implementacijo server-side tagging-a prepustite nam. Naša ekipa lahko poskrbi za implementacijo server-side sledenja na vaši strani in povezavo z vašimi oglaševalskimi platformami.

In cena? Ta je odvisna od obsega in zahtevnosti implementacije. V primeru, ko gre za preprosto spletno stran z analitiko in eno oglaševalsko platformo je implementacija enostavnejša kot v primerih, kjer govorimo o spletnih trgovinah ali spletnih stran z več oglaševalskimi kanali (npr. Google, Facebook, LinkedIn, TikTok ipd.).

V primeru, da bi želeli sodelovati z nami, ta obrazec za povpraševanje in oglasili se vam bomo v roku 24 ur.